BLANTERSWIFT101

Hava Yağlamalı

11 Mayıs 2020 Pazartesi
Devasa uçak gelişimi ve gemiye uygulanan daha fazla elektronik cihaz nedeniyle, yüksek ısı akış yoğunluğu ve eşit olmayan termal dağıtım yeni problemler haline geliyor. Yeni bir deneme, ikincil soğutma bileşeni olarak hava yağlamalı bir yağ radyatörü eklemektir, ancak araştırması hakkında hala birkaç rapor bulunmaktadır. Bu nedenle, bu kağıt, önceki motor sisteminde geleneksel olarak kullanılan boru kanadı veya kabuk borusundan farklı olarak yeni tasarımlı bir plaka kanatçık hava yağlama yağı radyatörü önermektedir. Bu radyatör arklıdır ve hava girişinin iç yüzeyine sahiptir. Fin performansı üzerinde sayısal ve deneysel analizler yapılmıştır. Sonuçları termal dirençte ortalama% 13'lük bir hata ile iyi anlaştı. Daha sonra petrol tarafındaki ısı ve akış davranışları, farklı geçiş yapıları ve boyutları ile sunulmuştur. Tüm araştırmalara göre, optimize edilmiş radyatör 3.76 mm fin aralığı, 2 mm fin kalınlığı, 13 mm genişliğinde tek akış yolu ve gradyan giriş ve çıkışı ile elde edilmiştir. 28.35 kW ısı dağılımı ve 2.2 MPa basınç kaybı gerçek çalışma gereksinimlerini karşılayabilir. Araştırma, ark yapısına ve iç yüzeyin yerleşim moduna sahip bir hava yağlama yağı radyatörünün uygulanabilir olduğunu kanıtlamaktadır, bu yeni ama etkili bir soğutma şemasıdır ve modern uçaklarda yenilikçi ancak geniş bir kullanıma yol açabilir.

Bu Blogda Ara